Sipariş sepetiniz boş!
Fuar Çantası 0114
Bu ürün 1000 minimum miktarda bulunur
PROMOSYON ÇANTA NEDİR
Promosyon kelimesi fıransızcadan dilimize geçmehttp://www.reklamcanta.comktedir.Türkçe anlamı ise özendirmek anlamını taşır.
Genelde tanıtım amaçlıdır Bir malı geniş kitlelere tanıtmak, beğendirmek ve o malın satışını sağlamak amacıyla yapılan çalışmalar.
Satışı artırmak için yapılan yenilikler ve sunulan avantajlara denilir.Promosyon firmaların kendilerini tanıtmak, duyurmak ve elindeki
ürünleri tanıtıp pazarlamak amacıyla yaptığı bir faaliyetir.
Genelde tanıtım amaçlıdır Bir malı geniş kitlelere tanıtmak, beğendirmek ve o malın satışını sağlamak amacıyla yapılan çalışmalar.
Satışı artırmak için yapılan yenilikler ve sunulan avantajlara denilir.Promosyon firmaların kendilerini tanıtmak, duyurmak ve elindeki
ürünleri tanıtıp pazarlamak amacıyla yaptığı bir faaliyetir.
Günümüzde günlük hayatımızda kullandıgmız bir çok ürün promosyon olarak kullanılabilir. Günlük hayatımızda sürekli
kullandığmız elimizde olan eşyalar dikkat çekmiyor, gereksiz gibi görünsede aslında en iyi reklam aracı onlardır.
Örneğin sürekli gördügümüz promosyon çantanın üzerindeki sembol, renk, yazı ne kadar gereksiz sıradan gibi dursada hepimizin aklında
kalır veya üzerindeki sembol, resımlerden biliriz hangi firmaya ait olduğunu .Bir çok kişinin elinde aynı çantayı
görmek aklımıza direk şunları getirir :
*Güvenilir ,tanınmış
*Duyulmuş, herkezin alışveriş yaptığı yer
*Kaliteli veya işlerini iyi yapıyorlar
*Her bütceye uygun
*Ne kadar çok müşterileri var?
vb.. kavramları akla getirir buda bir çok müşteriyi kazanmanızı ve markanızı, işinizi duyurmanızı sağlar yardımcı olur.
Satışta artışlara çok etkisi vardır. Potansiyelinizin yükselmeside mümkündür.Bez çanta nın bir çok amacı vardır.
bunlar şu şekildedir:
*Satıştaki gücü maksimum derecede desteklemek.
*Dikkat ve ilgi çekmek.
*Tüketicelerin ürün yada hizmete dair bağlılıklarını arttırabilmek.
*Ürün yada hizmet hakkında genel tepkileri analiz eebilmek.
*Marka tanırlılığını artırmak.
*Ürünleri tanıtmak .
*Yeni müşteriler kazanmak.
*Farklı kitlelere ulaşmak.
*Reklamını yapmak .
*İşletmanin sattığı, üretimini gerçekleştirdiği mal veya hizmetin kullanımsal sahasını genişletmek.
gibi bir çok amacı vardır. Dogru bir şekilde ilerlenirse çok avantajlıdır ama velakin yanlış seçimler yapılırsa
avantajı kadar zararları da olur. Önemli olan doğru seçimler yapmaktır.İşinizle alakalı ürünler tercih etmeniz gereklidir.
Örneğin giyim işi yapıyosanız çanta, elbise kılıfı gibi ürünler tercih etmelisiniz. Aynı zamanda kaliteli ve uygun
fiyatta olmasıda lazım ki bu sizi zarar ettirtmesin. Kaliteli olması neden gereklidir. Örnegin siz promosyon ürün olarak
tükenmez kalem tercih ettiniz ama kalitesiz olduğu zaman bozulabilir, yazmayabilir, kırılabilir bu durumlarda yeri direk
çöptür oysaki bizim hedefimiz neydi o kalem elde ve masanın üzerinde en kötü 5 ay 1 yıl durması ve kulanılması gerekiyordu ki
bu süre zarfı içinde sizin tanıtımızı ve reklamınızı yapabilsin. Sizi hedeflerinize ve amaçlarınıza ulaştırabilisin.
kullandığmız elimizde olan eşyalar dikkat çekmiyor, gereksiz gibi görünsede aslında en iyi reklam aracı onlardır.
Örneğin sürekli gördügümüz promosyon çantanın üzerindeki sembol, renk, yazı ne kadar gereksiz sıradan gibi dursada hepimizin aklında
kalır veya üzerindeki sembol, resımlerden biliriz hangi firmaya ait olduğunu .Bir çok kişinin elinde aynı çantayı
görmek aklımıza direk şunları getirir :
*Güvenilir ,tanınmış
*Duyulmuş, herkezin alışveriş yaptığı yer
*Kaliteli veya işlerini iyi yapıyorlar
*Her bütceye uygun
*Ne kadar çok müşterileri var?
vb.. kavramları akla getirir buda bir çok müşteriyi kazanmanızı ve markanızı, işinizi duyurmanızı sağlar yardımcı olur.
Satışta artışlara çok etkisi vardır. Potansiyelinizin yükselmeside mümkündür.Bez çanta nın bir çok amacı vardır.
bunlar şu şekildedir:
*Satıştaki gücü maksimum derecede desteklemek.
*Dikkat ve ilgi çekmek.
*Tüketicelerin ürün yada hizmete dair bağlılıklarını arttırabilmek.
*Ürün yada hizmet hakkında genel tepkileri analiz eebilmek.
*Marka tanırlılığını artırmak.
*Ürünleri tanıtmak .
*Yeni müşteriler kazanmak.
*Farklı kitlelere ulaşmak.
*Reklamını yapmak .
*İşletmanin sattığı, üretimini gerçekleştirdiği mal veya hizmetin kullanımsal sahasını genişletmek.
gibi bir çok amacı vardır. Dogru bir şekilde ilerlenirse çok avantajlıdır ama velakin yanlış seçimler yapılırsa
avantajı kadar zararları da olur. Önemli olan doğru seçimler yapmaktır.İşinizle alakalı ürünler tercih etmeniz gereklidir.
Örneğin giyim işi yapıyosanız çanta, elbise kılıfı gibi ürünler tercih etmelisiniz. Aynı zamanda kaliteli ve uygun
fiyatta olmasıda lazım ki bu sizi zarar ettirtmesin. Kaliteli olması neden gereklidir. Örnegin siz promosyon ürün olarak
tükenmez kalem tercih ettiniz ama kalitesiz olduğu zaman bozulabilir, yazmayabilir, kırılabilir bu durumlarda yeri direk
çöptür oysaki bizim hedefimiz neydi o kalem elde ve masanın üzerinde en kötü 5 ay 1 yıl durması ve kulanılması gerekiyordu ki
bu süre zarfı içinde sizin tanıtımızı ve reklamınızı yapabilsin. Sizi hedeflerinize ve amaçlarınıza ulaştırabilisin.
Sosyal Medya
Firmamız olarak duyuru ve ürünlerimizi sizlere duyurabilmek için internet sosyal paylaşım platformlarını kullanmaktayız.
Paylaşımda bulunduğumuz resmi bağlantılar için sağ taraftaki linkleri kullanabilir ve takip edebilirsiniz.
Taklitler herzaman aslını yüceltir.
Sosyal Sayfalar
Açılış saati
Pazartesi - Cuma .................. 8:00 - 18:00
Cumartesi .................. 8:00 - 17.00
Tel: +90 332 342 68 38
Fax: +90 332 342 68 38
Hizmetlerimiz
İletişim
AdresAdres : Fevzi Çakmak Mah. 10482 Sk. No:18 Karatay/KONYA/Türkiye e-Mail
info@reklamcanta.com.tr
Reklam Çanta © 2024
Web sitesinde bulunan yazılı ve görsel içerik izinsiz kullanılamaz.
Systematist: TeknoEN - Bu site TenWide e-Ticaret tasarım hizmetidir. Design By TenWide
Web sitesinde bulunan yazılı ve görsel içerik izinsiz kullanılamaz.
Systematist: TeknoEN - Bu site TenWide e-Ticaret tasarım hizmetidir. Design By TenWide